-15% papildus, pērkot no 99 € ar kodu: FAMILY15 Aktivizēt kodu >>
Radās jautājumi?+37163898865

Preču piegāde

Piegādes metode Piegādes laiks Piegādes cena Pasūtījuma vērtība

Omniva-v2__CompressedW10 (1)200

Pakomāts

1-3 darba dienu laikā   2,49  līdz 70 
Bezmaksas

 no 70 € un vairāk

images200

Pakomāts

 1-3 darba dienu laikā   2,49  līdz 70 
Bezmaksas

no 70 € un vairāk

images200

 Venipak kurjers  

  1-3 darba dienu laikā  3,99  līdz 70 
Bezmaksas

no 70 € un vairāk

DPD_logo_redgrad_rgb-Copy (1)200

Venipak kurjers

  1-3 darba dienu laikā  5,99   līdz 70 
 5,99  

no 70 € un vairāk

 

Piegādes laiks

Pasūtījumu Latvijā piegādāsim 1-3 darba dienās

Piezīme: ja Jūsu pasūtītās preces atradīsies dažādos noliktavās, piegādes datums var pagarināties par 1–2 darba dienām. Pēc pasūtījuma veikšanas redzēsiet provizorisku piegādes datumu.

VENIPAK

  • Pakomāts – sūtījums pakomātā tiek glabāts 3 kalendārās dienas. Gadījumā, ja sūtījums netiks izņemts noteiktajā laikā, tas tiks novirzīts uz atgriešanu sūtītājam un sūtījums netiks sūtīts atkārtoti.
  • Kurjers – dienu pirms piegādes saņemsiet SMS īsziņu par rītdien plānojamu sūtījuma piegādi. Gadījumā, ja sūtījumu neizdosies piegādāt 3 reizes, tas tiks novirzīts uz atgriešanu sūtītājam un sūtījums netiks sūtīts atkārtoti. 

Uzspiežot uz SMS īsziņā esošas norādes, sūtījumu varat novirzīt uz tuvāko “Venipak” pakomātu

OMNIVA 

Sūtījums pakomātā tiek glabāts 7 kalendārās dienas. Gadījumā, ja neesat paspējuši izņemt preci 3 kalendāro dienu laikā OMNIVA Jums nosūtīts atgādinājumu ar SMS īsziņu par nepiegādātu sūtījumu. Gadījumā, ja sūtījums netiks izņemts 7 kalendāro dienu laikā, prece tiks atgriezta pārdevējam.

DPD

Par piegādi DPD kurjers iepriekšējā vakarā informē ar SMS īsziņu, piegādes dienā par ierašanos informē piezvanot. SMS īsziņas saņemtajā norādē varat mainīt piegādes adresi un dienu.  

Bojāts iepakojums

Svarīgi! Pieņemot no DPD kurjera sūtījumu vai to saņemot no OMNIVA vai Venipak pakomāta, pārbaudiet vai nav bojāts iepakojums un preces. Ja tā ir noticis, atzīmējiet to saņemšanas dokumentā un/vai informējiet mūs pa e-pastu klienti@open24.lv 3 kalendāro dienu laikā.

 

Vēlaties pārbaudīt pasūtījuma statusu vai saņemt rēķinu? Spiediet šeit >>