Radās jautājumi?+371 (67) 660466

Preču piegāde

KAS PIEGĀDĀS jŪSU PASŪTĪJUMU NO www.open24.lv?

Tagad Jūs varat izvēlēties ne tikai ātru, bet arī ērtu piegādes veidu, proti, piegādi tuvākajā sūtījumu terminālī, Jūsu mājās vai birojā ar kurjera starpniecību.

Mūsu piegādes partneri – OMNIVA (sūtījumu termināļi) un DPD Latvija (kurjeri/pickup).

 

Mēs piegādāsim Jūsu sūtījumu Latvijā 1-2 dienu laikā.

Ja Jūs veicat savu pasūtījumu pirms plkst. 14:00, Jūs sūtījumu saņemsiet jau nākamajā darba dienā, taču, veicot pasūtījumu pēc plkst. 14:00, Jūsu preces Jums tiks piegādātas dienu pēc tam.

Ja Jums rodas kādi jautājumi saistībā ar Jūsu pirkumu piegādi, apmaiņu vai atdošanu atpakaļ, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: klienti@open24.lv (darba dienās I-V 9:00-18:00)  vai pa tālruni: +371 (67) 660466 (darba dienās I-V 9:00-18:00) .

 

PIEGĀDE UZ DPD PICKUP PAKU BODĒM - 2 eur

 Pasūtīto preču izņemšana Pickup Paku Bode punktos - Izņemiet Jūsu sūtījumu Jums izdevīgā laikā, norādītajā DPD Pickup Paku Bodē. Pickup paku punkti atrodas dažādos tirdzniecības centros, veikalos un citās iedzīvotāju apmeklējamās vietās. Izvēlieties sev piemērotāko Pickup paku bodi.

 Sūtījumi uz DPD Pickup paku bodēm tiek piegādāti 1-2 d.d. laikā.

 Kad paka tiks piegādāts Pickup Paku Bode punktā, Jūs saņemsiet SMS, kurā būs ietverta sekojoša informācija:

 •  pakas numurs;

•  Pickup Paku Bode punkta nosaukums;

•  Pickup Paku Bode punkta adrese.

 Ejot pēc pakas, atcerieties: 

 pēc SMS saņemšanas Jums ir 7 dienas, lai izņemtu savu paku izvēlētajā punktā;

 paka tiks izsniegta tikai personai, kas norādīta uz pakas, kā saņēmējs;

 paņemiet līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi, autovadītāja apliecību, eID karti);

 parakstieties par pakas saņemšanu;

 ņemiet vērā, ka pēc 7 dienām paka tiks aizsūtīta atpakaļ nosūtītājam.

 

Ievērojot, ka sūtījuma iepakojums ir bojāts (saburzīts, slapjš vai savādākā veidā ārēji sabojāts), lūdzu, nekavējoties par to informēt kurjeru, vai Pickup paku bodes darbinieku, un palūdziet uzrakstīt sūtījuma bojājuma (negadījuma) aktu. Pieņemot pasūtījumu un parakstoties sūtījuma dokumentā bez nekādām piezīmēm tiek apstiprināts, ka paka ir piegādāta kārtīga.

 Vairāk informācijas par Pickup paku bodēm varat redzēt šeit: https://www.dpd.com/lv/sakums/pickup_paku_bode

 

 

OMNIVA

Piegāde OMNIVA sūtījumu termināļos ir bez maksas.

OMNIVA sūtījumu pakalpojumi ir ērts un vienkāršs piegādes veids, jo Jūs varēsiet saņemt savu sūtījumu jebkurā brīdī. Kad sūtījums tiek piegādāts sūtījumu terminālī pēc Jūsu izvēles, Jūs saņemsiet SMS un e-pasta vēstuli.

SVARĪGI! Precīzi norādiet sava tālruņa numuru un e-pasta adresi, jo visa informācija par sūtījumu piegādi tiks nosūtīta uz Jūsu tālruni!

Jūs varat izņemt savu sūtījumu no OMNIVA sūtījumu termināļa jebkurā brīdī 3 kalendāro dienu laikā pēc SMS vai e-pasta saņemšanas.

Ja Jums nav iespējams izņemt savu sūtījumu 3 kalendāro dienu laikā, OMNIVA Jums nosūtīs atgādinājumu par Jūsu sūtījumu. Ja Jūs neizņemat savu sūtījumu 7 kalendāro dienu laikā, sūtījums tiks atdots mums atpakaļ.

Lai izņemtu pasūtījumu no OMNIVA sūtījumu termināļa, Jums jāveic turpmāk minētās darbības.

Ierodieties pie sūtījumu termināļa, kas norādīts īsziņā!

Pieskarieties termināļa ekrānam, izvēlieties vēlamo valodu un piespiediet opciju „Izņemt pasūtījumu” („Take the delivery”)!

Ja Jūs esat izvēlējušies maksāt pēc sūtījuma saņemšanas, sekojiet ekrānā redzamajiem norādījumiem un samaksājiet par precēm, kas iegādātas no Open24, izmantojot bankas karti! PIEZĪME: maksājumu terminālis atrodas zem sūtījumu termināļa ekrāna;

Pēc maksājuma veikšanas sekojiet ekrānā redzamajiem norādījumiem!

Ievadiet 6 ciparu kodu, kas Jums tika nosūtīts ar SMS vai pa e-pastu!

Pēc tam, kad termināļa durvis atveras, izņemiet savu sūtījumu un aizveriet durvis!

Lai saņemtu piegādes čeku, piespiediet ekrānā redzamo opciju „JĀ” („YES”)!

 

Šeit Jūs varat aplūkot video par to, kā izņemt pasūtījumus no OMNIVA sūtījumu termināļa: pasūtījuma izņemšana, izmantojot OMNIVA

Ja Jums rodas kādi jautājumi saistībā ar Jūsu pirkumu piegādi, apmaiņu vai atdošanu atpakaļ, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: klienti@open24.lv (darba dienās I-V 9:00-18:00)  vai pa tālruni: +371 (67) 660466 (darba dienās I-V 9:00-18:00) .

 

 PIEGĀDE VISĀ LATVIJAS TERITORIJĀ AR DPD KURJERA STARPNIECĪBU IZMAKSĀ 2 EUR

DPD kurjers piegādās Jūsu pasūtījumu Jums personīgi Jūsu norādītajā adresē: uz Jūsu biroju, mājām u.c.

Piegādes laiki Latvijā: 8:00-18:00.

DPD kurjers Jūs informēs par piegādi pa tālruni.

Ja Jūs esat izvēlējušies maksāt skaidrā naudā, brīdī, kad Jūsu sūtījums tiks piegādāts Jūsu nogādātajā adresē, Jūs varēsiet norēķināties ar DPD kurjeru skaidrā naudā. Lūdzu, sagatavojiet precīzu rēķinā norādīto naudas summu (bez atlikuma), ja tas iespējams!

Mēs vēlamies Jūs informēt par to, ka kurjers, kas piegādā Jūsu sūtījumu, negaidīs, kamēr Jūs apskatāt/ uzlaikojat Jūsu pasūtītās preces!

Svarīgi! Saņemot sūtījumu no DPD kurjera vai to izņemot no OMNIVA sūtījumu termināļa, lūdzu, pārliecinieties par to, ka iepakojums vai preces nav bojātas! Bojājumu gadījumā izdariet piezīmi piegādes dokumentā un/ vai informējiet mūs pa e-pastu klienti@open24.lv 3 kalendāro dienu laikā!

Ja Jums rodas kādi jautājumi saistībā ar Jūsu pirkumu piegādi, apmaiņu vai atdošanu atpakaļ, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: klienti@open24.lv (darba dienās I-V 9:00-18:00) vai pa tālruni: +371 (67) 660466 (darba dienās I-V 9:00-18:00) .