FINAL SALE!
  Piedāvājums ir spēkā šajā katalogā. Atlaides ir spēkā tikai reģistrētiem Open24 Club biedriem, līdz 05.02.2023 (ieskaitot)*
Pērc tagad
Radās jautājumi?+37163898865

Biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)

Šeit ir daži no mūsu klientu visbiežāk uzdotajiem jautājumiem. Ja nevarat atrast atbildi uz Jūsu jautājumu, sazinieties ar mums pa e-pastu: klienti@open24.lv vai zvanot mūsu klientu atbalstam: +37163898865 (darba dienās no 9.00 lidz 21.00) 


 CROCS:


 REIMA:


 TEVA:


 APAVI:

 

 

Kā es varu atgriezt savu pasūtījumu?

Ja Jums nepatīk prece, ko Jūs esat iegādājies, Jūs to variet atgriezt 365 dienu laikā no pirkuma brīža. Prece nedrīkst būt valkāta un tās izskats nedrīkst būt mainījies no pirkuma brīža. 

Ja Jūs vēlaties atgriezt apavus Jūs to varat izdarīt vienīgi Open24 interneta veikalā, pieslēdzoties savam kontam.

Pircēja kontam varat piekļūt vienā no šiem veidiem:

a) Ja esat reģistrēts pircējs, pieslēdzieties pie sava Pircēja konta.
b) Ja esat nereģistrēts pircējs, atgriešanu varat veikt bez reģistrācijas (piekļūsiet savam kontam, izmantojot pasūtījuma apstiprināšanas e-pastu, kuru saņēmāt pēc pasūtījuma veikšanas pa e-pastu) vai
c) Ja esat nereģistrēts pircējs, varat reģistrēties: Open24 mājaslapas augšpusē noklikšķinot uz “Ieiet” un "Reģistrācija". Reģistrējieties, ievadot e-pasta adresi, kuru izmantojāt pasūtījuma veikšanai un pēc tam pievienojieties.

Nospiediet "Mani pasūtījumi". Tur Jūs varēsiet apskatīt Jūsu iegādāto preču sarakstu. Atrodiet preces, kuras vēlaties atgriezt, un nospiediet "Atgriezt/mainīt preci" Tālāk sekojat instrukcijām.)

Vai ir iespējams atcelt pasūtījumu?

Lai atceltu mūsu interneta veikalā veikto pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar „Open24“ klientu apkalpošanas dienestu. Ja pasūtījums vēl nav iepakots un nosūtīts, mēs varēsim to atcelt. Ja pasūtījums jau ir iepakots vai nosūtīts, diemžēl, mēs nevarēsim to atcelt. Šādā gadījumā pasūtījumu var vienkārši neizņemt no pakomāta vai nepieņemt no kurjera, pēc izņemšanas termiņa beigām tas automātiski tiks atgriezts Sūtītājam. Ja pasūtījums ir apmaksāts, nauda tiks atgriezta tajā pašā bankas kontā 10 darba dienu laikā no brīža, kad preci saņemsim atpakaļ noliktavā.

Kā es varu apmainīt savu pirkumu pret citu preci?

Ja Jūs neapmierina pirkuma modelis, izmērs vai krāsa, droši apmainiet to pret jebkuru citu produktu mūsu interneta veikalā. Atgrieztās preces nedrīkst būt valkātas vai kā savādāk atšķirties izskatā no pirkuma brīža.

Lai apmainītu savu pirkumu, sekojiet šiem soļiem,

Pircēja kontam varat piekļūt vienā no šiem veidiem:

a) Ja esat reģistrēts pircējs, pieslēdzieties pie sava Pircēja konta.
b) Ja esat nereģistrēts pircējs, atgriešanu varat veikt bez reģistrācijas (piekļūsiet savam kontam, izmantojot pasūtījuma apstiprināšanas e-pastu, kuru saņēmāt pēc pasūtījuma veikšanas pa e-pastu) vai.
c) Ja esat nereģistrēts pircējs, varat reģistrēties: Open24 mājaslapas augšpusē noklikšķinot uz “Ieiet” un "Reģistrācija". Reģistrējieties, ievadot e-pasta adresi, kuru izmantojāt pasūtījuma veikšanai un pēc tam pievienojieties.

  •     Atrodiet pasūtījumu/preces, kuras vēlaties apmainīt, un nospiediet "Atgriezt/mainīt preci".
  •     Veicot šo procedūru, Jums tiks dota izvēle "Atgriezt" vai "Apmainīt". Izvēlaties "Apmainīt" un pabeidzat atgriešanas procedūru.
  •     Pēc atgriešanas veidlapas aizpildīšanas veiciet jaunu pasūtījumu precēm, ko vēlaties saņemt apmaiņā. Apmaiņas pasūtījuma summa tiks apvienota ar atgriežamo summu. Mēs izsūtīsim Jūsu jauno pasūtījumu tiklīdz būsim saņēmuši atgrieztās preces. Preču apmaiņa aizņem 5-7 dienas.
  •     Iepakojiet preces un atgrieziet tās atbilstoši atgriešanas veidam, ko izveidojusi sistēma.

Es esmu atgriezis preces. Kad es varētu saņemt atpakaļ naudu?

Aizpildot preču atgriešanas veidlapu, sistēma izveidos ziņojumu "Atgriešana pabeigta". Nauda par atgrieztajām precēm tiek pārskaitīta ceturtdienā. Ilgākais laiks, ko nepieciešams gaidīt līdz naudas atgriešanai, ir divas nedēļas no preču atgriešanas brīža.

Uzmanību: Open24.lt ir pienākums atgriezt naudu par pirkumu, izņemot piegādes maksu.

Es vēlos apmainīt preces un jau esmu veicis atgriešanas un apmaiņas procedūru. Kad es saņemšu jaunās preces?

Preču atgriešana un apmaiņa aizņem 5-7 dienas: jaunās preces tiks piegādātas pēc atgriezto preču pārbaudes.

Kā mainīt pasūtījuma informāciju?

 

Piegādei nepieciešamo kontaktinformāciju varat mainīt savā reģistrētā lietotāja kontā. Veicot jaunu pasūtījumu, šie dati sistēmā tiks ievadīti automātiski. Apstiprināta pasūtījuma datus nav iespējams mainīt. Ja pasūtījums vēl nav gatavs nosūtīšanai, varam to atcelt: vienkārši sazinieties ar „Open24“ klientu apkalpošanas dienestu (klienti@open24.lv vai +37163898865). Ja pasūtījums jau ir nosūtīts, taču konstatējat, ka esat norādījis nepareizu informāciju, lūdzu, pēc iespējas ātrāk informējiet mūsu klientu apkalpošanas dienesta speciālistus.

Saņemtā prece ir bojāta. Ko man nepieciešams darīt?

Visām Open24.lt piedāvātajām precēm ir 24 mēnešu garantija. Ražošanas defektu gadījumā Open24 ir pienākums atgriezt par precēm samaksāto naudu vai apmainīt bojātās preces. Ražošanas defektu gadījumā klientam ir jāaizpilda preču atgriešanas veidlapu, jāizvēlas iespēja "Defekts" un jānorāda atgriešanas iemesls. Ja neesat pārliecināts, vai konkrētajā gadījumā darbojās garantija, sazinieties ar mums pa e-pastu: klienti@open24.lv vai zvanot uz: +37163898865
PREČU ATGRIEŠANAS AKTS  

Vai Crocs apavus drīkst mazgāt veļas mazgājamajā mašīnā, žāvēt uz radiatoriem vai citās žāvēšanas ierīcēs?

Crocs apavus nav ieteicams mazgāt veļas mašīnā. Neglabājiet Crocs apavus radiatora tuvumā vai neizmantojiet citas žāvēšanas ierīces. Izvairieties no tiešiem saules stariem, atstājiet kurpes ēnā (zem lietussargu, gultas), jo pakļauti tiešu saules staru iedarbībai, Crocs apavi var deformēties

Jums nav tā produkta, ko es vēlos. Kā es varu uzzināt to, kad noteikta izmēra vai krāsas produkts atkal būs pieejams noliktavā?

Mēs iesakām pieteikties automātisku ziņojumu saņemšanai, kad vēlamais izmērs vai krāsa atkal būs pieejams noliktavā. Lai pieteiktos: atrodiet vēlamo preci Open24 interneta veikalā, izvēlieties krāsu un izmēru un zemāk redzamajā logā ievadiet savu e-pasta adresi, uz kuru vēlaties saņemt paziņojumu par to, ka prece atkal ir pieejama noliktavā. 

Kāpēc ir noderīgi piedalīties Open24 lojalitātes programmā?

Kad radījām savu jauno lojalitātes programmu, tiecāmies pēc vienas lietas – pateikties jums par uzticību. Tieši tāpēc 10% no jūsu pirkuma pārvēršas punktos, kurus varat izmantot, lai segtu līdz pat 50% no nākamā pirkuma summas. Galu galā, nekad nevar būt par daudz apavu!

Kādi ir lojalitātes programmas ieguvumi?

  • Vairāk ieguvumu. Tagad 10% no katra pirkuma summas pārvēršas punktos, kas uzglabājas kartē un ir derīgi 180 dienas kopš pēdējā pirkuma dienas.
  • Par izpildīto pasūtījumu piešķirtos lojalitātes punktus varēsiet izmantot pēc 14 dienām no pasūtījuma saņemšanas.
  • Vienkāršāk nekā iepriekš. Ja vēlaties iegādāties preces veikalā, nevajadzēs lojalitātes karti meklēt somas dziļumos vai kabatās – pietiek kasierim pateikt savu e-pastu, un punkti tiks ieskaitīti jūsu kontā automātiski. 
  • Individuāla uzmanība. Ja reģistrējaties lojalitātes programmai, jūs, kā ekskluzīvie klienti, pirmie uzzināsiet un varēsiet izmantot atlaides, pirms izpārdošana ir sākusies. 
  • Nesenie jaunumi. Jūs pirmie uzzināsiet par jaunajām apavu kolekcijām un citām precēm, kā arī citu papildus informāciju.
  • Ekskluzīvi piedāvājumi. Īpašās lojālo klientu akcijas tiks piedāvātas tikai jums.

Kā varu uzzināt, cik manā kartē ir punktu?

Punktus varat redzēt, uzklikšķinot uz “Log in” lapas augšdaļā, ievadot savus datus, un tad apskatot savu kontu.

Kā es varu zināt, ka apavu izmērs man derēs?

Open24 piedāvā izmēru tabulu (meklējiet pogu "Izmēru tabula"), kurā norādīts iekšzoles garums centimetros. To iespējams atrast zem preču attēliem. Izvēloties izmēru, mēs iesakām izmantot doto iekšzoles garumu un labajā pusē redzamās klientu atsauksmes. Ja Jums neder vai nepatīk apavu modelis, izmērs vai krāsa, Jūs tos variet atgriezt viena gada laikā, ja tie nav valkāti un zaudējuši savu sākotnējo izskatu. Apmaiņas process aizņem aptuveni 5-7 darbadienas un tā ir pilnīgi bez maksas.

Vēlos atgriezt vairākas preces no tā paša vai dažādiem pasūtījumiem. Vai varu atgriezt vienā iepakojumā?

Jā. Jūsu profilā aizpildiet atgriešanas veidlapas katrai precei, kas tiek atgriezta. Nesabojājot preces oriģinālo iepakojumu iesaiņojiet preces vienā kopējā iepakojumā un uz sūtījuma uzlīmējiet 1 atgriešanas uzlīmi DPD ar Saņēmēja un Sūtītāja adresēm vai Omniva etiķete.

Kā uzraudzīt virsdrēbes?

Ja vēlaties saglabāt virsdrēbju siltumu un kvalitāti, rekomendējam vadīties saskaņā ar produkta uzraudzības etiķetē esošo apģērba uzraudzības instrukcija, kas vienmēr ir piešūta apģērba iekšpusē. Neatbilstoši izmazgātas un izžāvētas virsdrēbes var zaudēt savas izolācijas īpašības. Rekomendējam izmantot zemāk sniegto uzraudzības instrukciju.

Ja produkta etiķetē ir norādīts, ka apģērbu var mazgāt automātiskajā veļas mašīnā, obligāti pievērst uzmanību etiķetē norādītajai mazgāšanas temperatūrai. Pirms mazgāšanas aiztaisīt rāvējslēdzējus un visas velcro aizdares. Uzreiz pēc izmazgāšanas, izņemt apģērbu, lai varētu izvairīties no krāsas izmaiņām. Mazgāt, izmantojot maigu mazgāšanas programmu. Mazgāšanas laikā izmantot mazgāšanas bumbiņu vai trīs tenisa bumbiņas, lai pildviela nesakristu kamolos.

Viens no svarīgākajiem procesiem, mazgājot virsdrēbes – žāvēšana. Neatbilstoši izžāvētas drēbes var zaudēt savas izolācijas īpašības.

Žāvēšana istabas temperatūrā – žāvēšanas laikā regulāri sakratiet un papuriniet produktu (pamēģiniet pildvielu sadalīt ar rokām), lai pildviela sadalītos vienmērīgi un nebūtu salipusi. Tādas darbības nepieciešams atkārtot, kamēr pildviela pilnībā izžūs. Žāvēt jaku, novietotu guļus. Izvairīties no žāvēšanas mitrā temperatūrā. Žāvēšanai tiek rekomendēts izvēlēties sausu un labi vēdināmu telpu.

Žāvēšana veļas mašīnā – žāvēt zemā temperatūrā, kā to norāda ražotājs (informāciju varat atrast apģērba etiķetē vai preces aprakstā), vairākas reizes izņemiet produktu no žāvētāja un sakratiet, kā arī vienmērīgi sadaliet pildvielu (pamēģiniet pildvielu sadalīt ar rokām). Žāvēšanas laikā izmantot mazgāšanas bumbiņu vai trīs tenisa bumbiņas, pateicoties bumbiņām, sintētiskā pildviela tiks vienmērīgi sadalīta.

Izmantojot šo instrukciju, izvairīsieties no virsdrēbju pildvielas salipšanas un saglabāsiet produkta siltumizturīgās īpašības. Ja izžāvētās jakas pildviela tomēr sakritusi kamolos, tā ir pazīme, ka produkta kopšanas etiķetē norādītie kopšanas noteikumi nebija atbilstoši ievēroti, šī iemesla dēļ tiek rekomendēts izmantot profesionālo tīrītavu pakalpojumus.

Kā mazgāt apģērbu?

Visi apģērbi, neatkarīgi no tā, no kāda materiāla tie ir izgatavotu, ir jāmazgā, vadoties pēc ražotāja informācijas, kas ir norādīta izstrādājuma etiķetē.

Kā mērīt apģērbu?

Izvēloties apģērba izmēru, iesakām vadīties pēc ražotāja norādītājām izmēru tabulām, kuras atradīsiet mūsu interneta veikalā zem katra apģērba modeļa fotogrāfijas.
Svarīgākie mērījumi, izvēloties apģērba izmēru, ir šādi:
- Krūškurvja apkārtmērs visplašākajā vietā;
- Šaurākā jostas vieta;
- Gurnu apkārtmērs, mērot platākajā vietā.
Iesakām pievērst uzmanību labajā pusē esošajai izmēru skalai, kurā mūsu klienti, iegādājoties konkrēto preci, atzīmē, vai modelis atbilst izmēram (samazināts/atbilst izmēram/palielināts), un, protams, izlasiet klientu atsauksmes zem produkta fotogrāfijām. Pievēršam uzmanību tam, ka mūsu internetveikalā iegādātās preces varat bez maksas apmainīt 365 dienu laikā. Tāpēc, ja iegādātā apģērba izmērs neder, Jums ir tiesības preci samainīt.

Kā notīrīt traipus no apģērba?

Noturīgus traipus ir grūti noņemt, tāpēc, ja iespējams, pēc iespējas ātrāk iztīriet svaigi radušos traipus.
Pirms apģērba tīrīšanas vispirms ir jānosaka traipa veids (netīrumi, tauki u. c.) un, ņemot vērā to, attiecīgi jāizvēlas piemērots līdzeklis netīrumu noņemšanai.
Pirms apģērba tīrīšanas ar izvēlēto tīrīšanas līdzekli ir ļoti svarīgi pārbaudīt tā iedarbību uz materiālu. Nelielu daudzumu tīrīšanas līdzekļa izmēģiniet uz iekšpuses/mazāk redzamās apģērba puses un novērojiet, vai tas nav ietekmējis audumu.
Samitriniet traipu ar ūdeni un tīriet no malām uz centru: tā izvairīsieties no traipa paplašināšanās tīrīšanas laikā.
Dažkārt apģērbu var būt grūti labi iztīrīt mājās vai pastāv risks, ka apģērbs var tikt neatgriezeniski sabojāts. Šādā gadījumā iesakām izmantot profesionālu tīrītavu pakalpojumus.

Kādas ir pieejamās apmaksas metodes?

Jūs varat samaksāt par pasūtījumā iekļautajām precēm iepriekš (ar bankas pārskaitījumu, internetbanku, kredītkarti) vai ar kredītkarti pasūtījuma saņemšanas brīdī.

Vai ir iespējams atgriezt preces, kuras neapmierina?

Iepērkoties pie mums, Jums vienmēr ir līdz pat 365 dienu preču atgriešanas garantija. Ja prece neder vai nepatīk, gada laikā pēc tās saņemšanas varat to atgriezt pilnīgi bez maksas un atgūt naudu vai apmainīt to pret citu preci (ja prece, pret kuru vēlaties mainīt maksā vairāk, ir iespējams piemaksāt tās starpību). Preces ir jāatgriež saskaņā ar atgriešanas un apmaiņas noteikumiem, kuri atrodami mūsu interneta veikalā. Svarīgākais ir tas, lai apavi vai apģērbs, ko vēlaties atgriezt, būtu nenēsāti/nelietoti, labā stāvoklī, ar saglabājušos oriģinālo etiķeti un nesabojātu oriģinālo iepakojumu.

Uz kādu adresi man ir jāatgriež preci?

Pēc tam, kad pieslēgsieties savam „Open24“ pircēja kontam un nospiedīsiet pogu "Preču atgriešana/apmaiņa", Jūs redzēsiet vairākus iespējamos preču atgriešanas veidus. Tie visi ir bezmaksas. Izvēlieties ērtāko preces atgriešanas veidu un pēc atgriešanas veidlapas aizpildīšanas uz ekrāna redzēsiet Jums sagatavotu skaidri saprotamu un īsu informāciju, kā un kur nosūtīt preci Jūsu izvēlētajā veidā, pilnīgi bez maksas.

Kad es saņemšu atpakaļ naudu par atgriezto preci?

Ja atgrieztā prece atbilst preču atgriešanas nosacījumiem, samaksātā nauda tiks pārskaitīta uz Jūsu norādīto bankas kontu 10 darba dienu laikā no brīža, kad preci saņemsim un pārbaudīsim.

Kā apmainīt apģērbu, ja neatbilst tā izmērs?

Ja vēlaties produktu apmainīt, nevis atgriezt, sākotnēji Jums ir jāreģistrējas (ja iegādājāties preci bez reģistrācijas) „Open24“ interneta veikalā. Pēc tam autorizējieties savā klienta kontā, atrodiet preci, kuru vēlaties atgriezt, un noklikšķiniet uz zem tās esošās pogas "Atgriezt/apmainīt preci". Ja, aizpildot atgriešanas veidlapu, esat izvēlējies produktu apmainīt, Jums nepieciešams veikt jaunu pasūtījumu, norādot preci, pret kuru vēlaties mainīt. Maiņas pasūtījuma summa segs jaunā pasūtījuma izmaksas. Ja produkts pret kuru vēlaties mainīt būs dārgāks, būs jāsedz cenu starpība. Mainot pret to pašu preci, tikai citā izmērā, papildus nekas nebūs jāmaksā. Pēc atgriešanas veidlapas aizpildīšanas, izmantotie lojalitātes punkti tiek atgriezti Klienta kontā aptuveni 15 minūšu laikā. Varat tos izmantot atkārtoti, veicot maiņas pasūtījumu vai iepērkoties nākamreiz. Maiņas pasūtījuma prece pie Jums nonāks aptuveni 5-7 darba dienu laikā no brīža, kad saņemsim atgriezto preci noliktavā un to pārbaudīsim.

Vai pēc tam, kad esmu samaksājis par precēm, tās var saņemt kāds cits?

Preci, kas nogādāta "Omniva" pakomātā, var izņemt ik viena persona, kura zina SMS saņemto kodu pakas saņemšanai. Piegāde ar kurjeru tiek veikta uz pasūtījumā norādīto adresi. Pirms pakas piegādes saņemsiet e-pastu no DPD kurjeru dienesta ar saiti, uz kuras noklikšķinot, varēsiet pats mainīt piegādes adresi. Pasūtījumiem, kas jau ir veikti, bet vēl nav izsūtīti no mūsu noliktavas, ne vienmēr ir iespējams mainīt norādīto piegādes informāciju (adresi, tālruņa numuru).

Cik ilgā laikā notiek piegāde?

Preču piegādes laiks ir atkarīgs no izvēlētā piegādes veida. Ar kurjerpasta starpniecību nosūtītās preces parasti piegādājam 1-2 darba dienu laikā. Ja pasūtījums tiks veikts līdz plkst. 14:00, preces saņemsiet jau nākamajā darba dienā. Savukārt, ja pasūtījums tiks veikts pēc 14:00, preces tiks piegādātas dienu pēc tam. Ja mūsu noliktavā nav Jūsu pasūtīto preču, piegādes laiks var tikt pagarināts par 1-5 darba dienām. Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs redzēsiet aptuveno piegādes datumu.


 CROCS:

Kā tīrīt „Crocs” apavus?

Lai „Crocs” apavi nezaudētu savu funkcionalitāti un estētiku, tos nav ieteicams mazgāt veļasmašīnā un pēc mazgāšanas žāvēt pie tiešiem siltuma avotiem, piemēram, radiatoriem. Neievērojot šo nosacījumu, karstuma ietekmes dēļ „Crocs” apavi var deformēties. „Crocs” apavi ir unikāli ar to, ka to kopšana ir ļoti vienkārša. Kā, soli pa solim, tīrīt viendabīga materiāla „Crocs” apavus?
1. Samitriniet apavus zem vēsa, tekoša ūdens.
2. Ar maiga sastāva mazgāšanas līdzekli (piem., maigas ziepes bez sārmiem) pārklājiet „Crocs” apavus.
3. Ar mīkstu sūkli vai drānu notīriet katru apavu un noskalojiet ar vēsu, tekošu ūdeni.
4. Ļaujiet apaviem izžūt vēsā vietā.
Tas arī viss un Jūsu „Crocs” apavi ir sagatavoti jaunai dienai! ♥


„Crocs” bērniem un pieaugušajiem paredzētos apavus nerekomendējam mazgāt veļas mazgājamā mašīnā. „Crocs” apavus nedrīkst turēt radiatora tuvumā vai to žāvēšanai izmantot citas žāvēšanas ierīcēm. Izvairieties no tiešiem saules stariem, atstājiet apavus ēnā (zem lietussarga, gultas), jo tiešos saules staros „Crocs” apavi var deformēties.
Tiem, kuri vēlas, lai „Crocs” apavi tiktu notīrīti vēl vienkāršāk un efektīvāk, iesakām iegādāties speciāli šīs preces zīmes izstrādājumu kopšanai paredzētos „Crocs Clean” produktus. Šie tīrīšanas līdzekļi ir piemēroti visiem „Crocs” apaviem, kas ir izgatavoti no dažāda veida materiāliem (ādas, zamšādas, nubuka, tekstilmateriāla).
„Crocs” bērniem un pieaugušajiem paredzētie apavi ir jāmazgā ar rokām, izmantojot aukstu ūdeni.

Kā vajadzētu tīrīt „Crocs” apavus ar kažokādu?

Ja no kažokādas vai cita materiāla izgatavotais apavu siltinājums ir izņemams, to var mazgāt atsevišķi, vadoties pēc ražotāja iesniegtajām kopšanas rekomendācijām. Ja „Crocs” apaviem ir kažokādas siltinājums, kas nav izņemams, apavus vajadzētu mazgāt ar rokām vēsā ūdenī ar ziepēm.
„Crocs” apavus nemazgājiet veļas mazgājamajā mašīnā, nežāvējiet pie radiatora vai cita tieša siltuma avota tuvumā. Apavi karstuma ietekmē var deformēties, tāpēc ēna ir ideāla vieta šī ražotāja apavu žāvēšanai.

No kā ir izgatavoti „Crocs” apavi?

Pretēji tam, kā varētu šķist tiem, kas nav pazīstami ar šīs preces zīmes produkciju, „Crocs” apavi bērniem un pieaugušajiem nav izgatavoti no gumijas, bet gan no patentētā „Croslite™” materiāla, kas nodrošina efektīvu gaisa ventilāciju, vieglumu un ideālu piegulšanu pie individuālās pēdas formas.
Atkarībā no sezonas, apavu tipa (iešļūcenes, gumijnieki, stulmu zābaki u. c.) un estētiskiem risinājumiem, konkrētu modeļu ražošanā var tikt izmantoti arī papildus materiāli (āda, tekstils, sintētiskā kažokāda u. c.).

Kā "savilkt" „Crocs” apavus?

Iešļūcenes, gumijnieki un citi „Crocs” apavi ir izgatavoti no patentēta „Croslite™” materiāla, kas ir izstrādāts tā, lai pielāgotos individuālai pēdas formai. Tiesa, šīs īpašības dēļ, no sākuma mazliet par daudz kāju spiedošie apavi kļūst brīvāki, t. i. tie izstiepjas, taču pretējs variants – saraušanās – nav iespējama. „Crocs” apavi ir jāizvēlas vadoties pēc mūsu interneta veikalā pie konkrētā produkta norādītās izmēru tabulas, bet, ja iegādājaties nepareizā izmēra apavus, tos (nevalkātus, tikai istabā uzmērītu, ar oriģinālajām etiķetēm un iepakojumu) 365 dienu laikā var samainīt uz nepieciešamā izmēra apaviem.

Kā izstiept „Crocs” sandales?

Šī ražotāja apavi ir izgatavoti no īpaša „Croslite™” materiāla, kas ātri pielāgojas individuālajai pēdas formai, tāpēc nav nepieciešams izmantot īpašas metodes, vēloties, izstiept apavus. Tomēr, ja „Crocs” apavi, kuru izmērs ir izvēlēts vadoties pēc pie konkrētā produkta norādītās izmēru tabulas, ar tiem pastaigājot pa istabu, izrādās pa mazu, iesakām tos samainīt pret lielākiem tāda paša modeļa apaviem. Nederošus/nepiemērotus apavus, vadoties pēc mūsu interneta veikalā norādītajām preču garantijām, maiņas un atgriešanas nosacījumiem, var atgriezt/apmainīt 365 dienu laikā.

Kāpēc „Crocs” apavi ir tik populāri?

Gumijnieki bērniem, apavi pieaugušajiem, iešļūcenes, zābaki, laiviņas: pat nešaubāmies, ka arī jūsu ģimenē atrastu ne vienu vien pāri šo vai citu veida preču zīmes „Crocs” apavus. „Crocs” popularitātes iemesls neapšaubāmi ir unikālais Croslite™ materiāls, no kura izgatavoti šie apavi. Tam pieskaroties vai to apskatot, var rasties iespaids, ka tie ir izgatavoti no gumijas vai plastmasas. Nē, Croslite™ ir patentēta sastāva putas, kas nodrošina nelielu apavu svaru, izturību, ūdensizturību, komfortu, ko nodrošina apavu ātrā pielāgošanās individuālajai pēdas anatomijai, kā arī lieliskas amortizācijas īpašības. Iegādājoties „Crocs” apavus, jūs ieguldāt līdzekļus komfortā un izturībā un, protams, pievilcīgos estētiskos risinājumos, kurus var kombinēt ar dažādiem stiliem.
„Crocs” apavi jau sen vairs nav tikai ērtas iešļūcenes, kas daudzu pircēju acīs ir neatņemama šī preces zīmes sastāvdaļa. Ražotājs, ņemot vērā pastāvīgi augošās pircēju vajadzības, šodien piedāvā plašu dažāda veida apavu klāstu bērniem un pieaugušajiem (gumijnieki, kurpes, sandales, flip-flopi, augstpapēžu kurpes utt.). Pēdējie ir ne tikai ērti, atbilstoši konkrētā pielietojuma prasībām (piemēram, ūdensnecaurlaidīgi, silti), bet arī lieliski izskatās gan pie darba, gan pie ikdienas apģērba, kā arī pie brīvā laika vai pat svētku apģērba.

Kad tika izgudroti „Crocs” apavi?

Pirmie „Crocs” apavi tika izgatavoti 2002. gadā ASV. Pirmais modelis „Beach” tika izstrādāts kā burāšanas apavi. Tās bija sava veida iešļūcenes, kuru dizains, tiecoties panākt lielāku praktiskumu un ērtumu, laika gaitā tika mainīts (piemēram, radās aiztaisāma siksniņa, mainījās ārpuse u. c.). Pirmie šo apavu veidu iecienīja jūrnieki, jo tie bija ūdensnecaurlaidīgi, neslīdoši un izturīgi, bet šodien, pieejamās modeļu daudzveidības dēļ, bez  „Crocs”  apaviem savu dzīvi neiedomājas daudzi no mums, neatkarīgi no vecuma, dzimuma vai profesijas.

Kāda izmēra „Crocs” man vajadzētu iegādāties? Kā izvēlēties pareizo kurpju/apavu izmēru?

Katram „Crocs” apavu modelim, kas tiek pārdots mūsu internetveikalā, ir pievienota informācija par apavu izmēru atbilstību (izmērs atbilsts, ir lielāks vai mazāks), kā arī detalizēta apavu izmēru tabula. Mēs iesakām pirms apavu iegādes izmērīt savas/bērna pēdas garumu (mm), nevis akli izvēlēties tāda izmēra apavus, kādus parasti valkājat.

Kā pieskaņot „Crocs” (apģērbam)? Ko valkāt kopā ar “krokšiem”?

Šodien preces zīmes „Crocs” sortimentā nav tikai iešļūcenes – apavu veids, ar ko sākās šo apavu ceļš. Gumijnieki bērniem un kurpes pieaugušajiem, sandales, sporta apavi, laiviņas, zābaki un pat augstpapēžu kurpes: sortimenta daudzveidība nosaka to, ka piemērotāko izvēli var atrast ikviens. Tāpēc „Crocs” apavu dažādie veidi un modeļi, krāsu daudzveidība, iespēja personalizēt apavu dizainu ar rotaļīgajiem „Crocs Jibbitz” aksesuāriem nosaka to, ka „Crocs” apavi var tikt kombinēti ne tikai ar ikdienas apģērbu, bet arī ar brīvā laika vai pat izejamo un lietišķo apģērbu.
Mūsu sortimentā varat iegādāties arī „Crocs” zīmola zeķes, kuras varēsiet valkāt gan kopā ar Crocs apaviem, gan, protams, arī ar citu ražotāju apaviem.

Kā var izrotāt „Crocs” apavus?

Dažos „Crocs” apavu tipos, piemēram, iešļūcenēs, sandalēs esošie caurumiņi var kalpot ne tikai kā elements, kas nodrošina labāku gaisa caurlaidību un ar to saistīto komforta sajūtu. Tā ir vieta, kur var ievietot „Crocs Jibbitz” aksesuāru – rotaļīgu, košu krāsu nozīmīti (formu, burtu, ciparu utt.), kas atspoguļo jūsu garastāvokli, hobijus, gadalaiku, mīļākos varoņus utt.
Lai gan „Crocs Jibbitz” aksesuāri ir populāri bērnu un jauniešu vidū, ar tiem savus mīļotos „Crocs” apavus var izrotāt ikviens, kurš nebaidās izcelties un vēlas padarīt savus apavus īpašus.

Kādi „Crocs” apavi ir ikdienas apavi sievietēm un vīriešiem?

Internetveikalā „Open24” atradīsiet plašu izvēli ērtiem sieviešu un vīriešu „Crocs” apaviem, kas ir piemēroti valkāšanai ikdienā jebkuros laikapstākļos un gadalaikos (gumijnieki, sandales, iešļūcenes, čības, sporta apavi, zābaki utt.). Tīmekļa vietnē ir ērta preču meklēšana pēc filtriem, kas ļauj atrast nepieciešamās preces pēc sezonas, tipa, izmēra, krāsas, materiāla u. c.

Kuri „Crocs” apavi ir vislabāk piemēroti, esot plantārajam fascītam?

Nav šaubu, ka Crocs apavi ir pārsteidzoši: tie izskatās stilīgi, nodrošina lielisku amortizāciju, mazina sāpes kājās, mugurā un gurnos. Tomēr klientiem ar plantāro fascītu būtu jāzina daži galvenie aspekti, saistībā ar atbilstošo „Crocs” apavu izvēlēšanos. Iespējams, ka plantāra fascīta gadījumā, labākā izvēle – iešļūcenes. Kāpēc? Jo, esot plantārajam fascītam, tiek rekomendēti viegli uzvelkami un novelkami apavi, kas staigājot nespiež pirkstus, pietur pēdas aizmugurējo daļu („Crocs” iešļūcenēm ir siksniņa) un nodrošina papēža atbalstu (pacēlumu). Rekomendējama biezāka, mīksta zole, kas nodrošina stingru saķeri ar segumu. Nepareizi izvēlētas iešļūcenes, esot plantārajam fascītam, var pasliktināt situāciju. Tāpēc, iegādājoties apavus, izvairieties no apaviem ar plānu zoli, kas nepietur pēdu. Pārliecinieties, vai iešļūcenes atbilstoši pieguļ, vai kāja, ejot neslīd, kā arī – vai tā netiek saspiesta. Ja meklējat slēgtus apavus aktīvai brīvā laika pavadīšanai vai sportam, vislabāk derēs tādi apavi, kam ir speciāla ortopēdiskā zolīte, kas ir pielāgota Jūsu pēdai.


 REIMA:

Kāda izmēra „Reima” apģērbu man vajadzētu iegādāties atbilstoši manam vecumam?

Pie katra mūsu internetveikalā pārdodamā „Reima” apģērba ir pievienota informācija par tā atbilstību uz etiķetes norādītajam izmēram (atbilstošs/lielāks/mazāks), kā arī detalizēta izmēru tabula, kuru iesakām izmantot pircējiem.

Vai „Reima” ir tikai bērnu apģērbi un bērnu apavi?

Jā. “Reima” ir apģērbu un apavu ražotājs, kas ražo apģērbus bērniem vecumā no 0 līdz 14 gadiem. Specializācija uz šādu, gana šauru grupu nosaka to, ka „Reima” jakas, „Reima”  lietus apģērbi, kombinezoni un citi bērnu apģērbi un bērnu apavi tiek ražoti, ieviešot tehnoloģiskus un estētiskus risinājumus, kas atbilst un bieži vien pat pārspēj pat visprasīgāko vecāku vēlmes. Bet pēdējie, kā zināms, vēlas, lai viņu bērns varētu justies komfortabli un droši jebkuros laikapstākļos visos gadalaikos.

Ar ko atšķiras „Reima” kombinezoni?

“Reima” kombinezoni izceļas ar „Reimatec” membrānas audumu, no kura tiek ražoti lielākā daļa šī ražotāja kombinezonu modeļu. „Reimatec” kombinezoni pasargā bērnus no vēja, ūdens un sniega, turklāt tie ir gaisu caurlaidoši. Šis audums ir izgatavots no drošiem materiāliem, kuru sastāvā nav veselībai un apkārtējai videi bīstamus fluorogļūdeņražu. Materiālu, kas ir pārklāts ar ūdeni un netīrumus atgrūdošu pārklājumu, ir nepieciešams mazāk mazgāt: netīrumus var vienkārši noslaucīt ar mitru lupatiņu. „Reimatec” bērnu apģērbs ir ilgmūžīgs – audums ir nodilumizturīgs. „Reima” kombinezoni ir droša un ilgtspējīga izvēle, kas izceļas ar kvalitāti un funkcionalitāti. Bet, funkcionālo detaļu dēļ, kombinezoni ir piemēroti dažādiem bērna augšanas posmiem.


 TEVA:

Kā tīrīt „Teva” sandales?

Vienkārša kopšana – viena no priekšrocībām, ar ko izceļas „Teva” sandales un sandales sievietēm un vīriešiem. Izvēlieties tīrīšanas līdzekļus, ņemot vērā to, no kāda materiāla ir izgatavoti konkrētā modeļa apavi, piemēram, neilons, āda u.c.
Siksnu, kas parasti ir izgatavotas no pārstrādātas plastmasas vai poliestera materiāla, priekšrocība ir tā, ka tās ļoti ātri žūst.
Ja pa rokai nav speciālo tīrīšanas līdzekļu vai neesat pārliecināts, ko izmantot, universāls padoms – mazgāšana ar rokām vēsā ūdenī ar ziepēm.
„Teva” sandales nedrīkst mazgāt veļas mazgājamajā mašīnā. Pēc mazgāšanas apavus nedrīkst žāvēt tieša karstuma avota, piemēram, radiatora, tuvumā, lai izvairītos no iespējamās deformācijas.

Vai „Teva” sandeles ir piemērotas gariem ceļojumiem?

Pirmās „Teva” sandeles, kas ražotas 1984. gadā, apvienojot parasto flip-flop čību modeli ar „Velcro” līmklipšiem, bija īpaši paredzētas ceļotājiem, kuri meklē vieglas, tomēr izturīgas, stabilas, neslīdošas, viegli uzvelkamas un viegli kopjamas sandeles. Mūsdienās „Teva” sortimentam pircējus piesaista šo sandeļu ar biezo zoli un sandaļu sievietēm un sandaļu vīriešiem modeļu, kas atšķiras ar estētiskajiem risinājumiem, daudzveidība. No pēdējām izvēlēsies arī ērtus, savām vajadzībām atbilstošus apavus, ar kuriem varēsi doties tālos izbraucienos ekstremālos apstākļos, kā arī ikdienas pastaigās pa pilsētu, kuru laikā, protams, komforts arī ir nepieciešams.

Kāpēc izvēlēties „Teva” sandales?

„Teva” sandeles ir vieglas, taču izturīgas un ilgi kalpo neatkarīgi no tā, kādos apstākļos tās tiek valkātas (mitrumā, smiltīs, kalnos utt.). Biezāka, amortizēta zole efektīvi absorbē triecienus, pasargājot kājas un sniedzot vēl vairāk ērtību. Zole ir neslīdoša un labi saķeras ar dažādām virsmām. Ar līmklipšiem aiztaisāmos apavus ir viegli uzvilkt un novilkt, bet regulējamās siksniņas ļauj piemērot apavus individuālajai kājas anatomijai.  Lielākajā daļā „Teva” sandeļu modeļu, siksniņas, kas savā veidā ir šī preces zīmes apavu "vizītkarte", ir izgatavotas no pārstrādātas plastmasas. Tas ir viens no ražotāja īstenotajiem risinājumiem, lai veicinātu ilgtspējības ideju popularizēšanu.


  APAVI:

Ko es varu darīt, lai novērstu apavu krāsošanos?

Ir saprotams, ka situācija, kad iegādātie apavi nokrāso zeķes vai kājas, nav patīkama, taču tas nav uzskatāms par apavu brāķi. Iegādājoties intensīvākās krāsas apavus, tie var krāsot zeķes vai pēdas. Šāda krāsošana īpaši intensīva var būt pašā apavu valkāšanas sākumā vai tad, kad pēda ir iesvīdusi. Vēlamies nomierināt, ka tas nekaitē veselībai, jo apavi tiek krāsoti ar dabīgām krāsvielām. Tomēr, lai no tā izvairītos, iesakām izmantot īpašu līdzekli, kas pasargā no krāsošanās, vai ielikt papildu zoli.

Cik ilgā laikā var atgriezt apavus?

Apavus, kas ir iegādāti „Open24” interneta veikalā, var atgriezt 365 dienu laikā no iegādes dienas. Atgādinām, ka atgriežamajiem apaviem ir jābūt nevalkātiem (tos var pielaikot mājas apstākļos), labā stāvoklī, ar oriģinālajām etiķetēm un oriģinālā, nesabojātā iepakojumā.

Kā izvēlēties apavus?

Nereti pircējam var šķist, ka apavu iegādāšanās internetā, salīdzinot ar tradicionālo fizisko iepirkšanos veiklā, ir ievērojami sarežģītāka. Tā nav taisnība. Nevalkātus apavus, kas ir iegādāti „Open24”, bet kas nav izmēram atbilstoši vai vienkārši nepatīk, var bez maksas atgriezt 365 dienu laikā pēc iegādes datuma.
Turklāt, lai nodrošinātu saviem klientiem pēc iespējas labāku iepirkšanās pieredzi, mēs piedāvājam izmantot dažādus filtrus (pēc dzimuma, paredzēti pieaugušajiem/bērniem, ražotāja, sezonas, apavu veida, izmēra, krāsas un citiem kritērijiem), kas palīdz no plašā „Open24” apavu klāsta ātrāk izvēlēties individuālajām vajadzībām atbilstošu preci.
Kad runa ir par apaviem, neapšaubāmi viens no svarīgākajiem kritērijiem ir atbilstoša izmēra izvēlēšanās. Mūsu vissvarīgākais padoms ir akli neizvēlēties to apavu izmēru, kuru valkājat ikdienā. Gan atšķirīgu ražotāju, gan atšķirīgu modeļu izmēri savstarpēji var atšķirties. Pie katra konkrēta apavu modeļa mēs norādām, vai tā izmērs atbilst (dažiem modeļiem var būt lielāks vai mazāks izmērs), kā arī sniedzam ražotāja apavu izmēru tabulu.
Izmērot savas vai cilvēka, kuram pērkat apavus, pēdas (obligāti mēriet abas pēdas un, ja viena pēda ir lielāka, vadieties pēc pēdējās garuma), pie šī garuma rekomendē pieskaitīt 0,5 cm (tas nodrošinās to, ka apavi būs ērti un komfortabli), un, vadoties pēc norādītās apavu tabulas, izvēlieties atbilstošo izmēru.