Spring sale! Lepērcies bez sastrēgumiem! 
Atlaides līdz -50% + papildu -20% atlaide ar kodu: D20SS22. Akcija ir spēkā līdz 2022-05-22 (ieskaitot)*
Pērc tagad
Radās jautājumi?+37163898865

Preču garantija, atgriešana un apmaiņa

 

Preču atgriešana un apmaiņa

Gadījumā, ja Jums nepatika prece, Jūs to varat atgriezt pārdevējam. Taču atgriežot naudu par preci, kura Jums nav patikusi, mēs lūgsim ievērot sekojošus nosacījumus:

Atgriešanas termiņi un forma:

Preci varat atgriezt 365 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas dienas.
Atgriežot preci vajadzēs aizpildīt Open24.lv interneta veikala atgriešanas formu.

Preces izskats:

  • Preces netiks pieņemtas atpakaļ, ja: 
  • Tās tika lietotas (nēsātas, valkātas un tml.);
  • Tās tika sabojātas;
  • Tām netika saglabātas preces lietošanas īpašības;
  • Ir zaudējušas savu sākotnējo preces izskatu;
  • No tām ir noņemtas oriģinālās etiķetes.

Informējam, ka Pircēja lūgums mainīt iegādāto preci pret analoģiskām precēm vai atgriezt naudu netiks izpildīts pēc šo preču iegādes: apakšveļa, zeķes, puszeķes, krūšturi un citas līdzīgas preces.

 

Svarīgi: lai atteikuma tiesības būtu spēkā, prece ir jāatgriež pilnā komplektācijā (prece, aksesuāri un iepakojums). Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes u. c.) un nelietotām. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, mums ir tiesības to nepieņemt, kā arī neatmaksāt naudas summu, kuru pircējs ir iztērējis preces iegādē. Prece ir jāatgriež oriģinālā un nesabojātā iepakojumā. Ja preces oriģinālais iepakojums ir sabojāts, pārdevējam ir tiesības no pircēja pieprasīt atmaksāt konstatētos zaudējumus.

 

Kā aizpildīt elektronisko atgriešanas veidlapu, lai atgrieztu vai nomainītu apavus?

Vispirms - pieslēdzieties savam pircēja kontam. Savam pircēja kontam varat piekļūt vienā no šiem veidiem:

  • ja esat reģistrēts pircējs, piesakieties savā Pircēja kontā ar esošajiem reģistrācijas datiem.
  • ja esat nereģistrēts pircējs, varat veikt atgriešanu bez reģistrēšanās (pierakstīsieties savā kontā varēsiet, izmantojot pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu, ko saņēmāt pēc pasūtījuma veikšanas) vai
  • ja esat nereģistrēts pircējs, varat reģistrēties: Open24 mājaslapas augšpusē noklikšķiniet uz “Ieiet" un "Reģistrācija". Reģistrējieties, ievadot e-pasta adresi, ko izmantojāt pasūtījuma veikšanai, un pēc tam pieslēdzieties.

Piezīme: Ja vēlaties apmainīt (nevis atgriezt) preci, Jums ir jāreģistrējas. 

Ieejot savā kontā tiksiet novirzīts uz logu "Mani pasūtījumi", kur redzēsiet iegādāto preču sarakstu. Izvēlieties pasūtījumu un atrodiet preci, kuru vēlaties atgriezt, un noklikšķiniet uz pogas "Atgriezt / Mainīt preci" zem tās.  Izpildiet tālāk sniegtos norādījumus.

  • Ja, aizpildot atgriešanas veidlapu, esat izvēlējies atgriezt produktu, lai atgrieztu maksājumu, nauda tiks atmaksāta 10 darba dienu laikā pēc preces saņemšanas noliktavā.
  • Ja, aizpildot atgriešanas veidlapu, esat izvēlējies mainīt preci, veiciet jaunu parasto pasūtījumu uzreiz pēc atgriešanas aizpildīšanas. Maiņas pasūtījuma summa būs vienāda ar atgrieztās preces summu. Mainot pret to pašu preci, bet tikai citu izmēru, summa tiks segta pilnībā un nekas nebūs jāmaksā. Sistēma automātiski nenoklāj lojalitātes punktus tikai nomaiņas pasūtījumā, ja tos izmantojāt sākotnējā pasūtījuma laikā. Aizpildot atgriešanu, izmantotie lojalitātes punkti 15 minūšu laikā tiks atgriezti Klienta kontā, un tos varēs izmantot atkārtoti, izdarot jaunu pasūtījumu vai nākamajā iepirkšanās reizē). Apmainītā prece pie Jums nonāks aptuveni 5-7 darba dienu laikā no preces piegādes/nosūtīšanas Saņēmējam datuma.

Piezīme: Ja, veicot naudas atmaksu, izvēlēsities apmainīt preci, bet nepabeigsit maiņas pasūtījumu 7 dienu laikā, nauda tiks atmaksāta.

 

Kā es varu atgriezt preci?

 Preču atgriešana ir BEZMAKSAS.Aizpildot atgriešanas veidlapu savā pircēja kontā, Jums būs iespēja izvēlēties atgriešanas veidu. Pieejamās opcijas:

  • Ar DPD kurjera starpniecību
  • Ar Omniva pakomātu.

Pēc preču atgriešanas aizpildīšanas ar DPD kurjera starpniecību Jūs redzēsiet atgriešanas etiķeti ar Sūtītāja un Saņēmēja rekvizītiem. Etiķete ir jāpiestiprina (vai jāuzraksta ar roku) uz atgriešanas iepakojuma. Jūsu norādītajā adresē 1-2 darba dienu laikā (no plkst. 9.00 līdz 18.00) ieradīsies kurjers, lai paņemtu preci. Ja norādīsiet nepareizu adresi/pasta indeksu, kurjers neieradīsies. Kurjers pirms ierašanās nezvana un neinformē ar SMS. Ja kurjers neieradīsies un būs nepieciešams atkārtoti izsaukt kurjeri, sazinieties ar mums klienti@open24.lv vai pa tel. +37163898865 (darba dienās no 9.00 lidz 21.00).

Pēc preces atgriešanas aizpildīšanas caur Omniva pakomātu Jūs saņemsiet sms ziņu un e-pastu ar atgriešanas kodu un detalizētu instrukciju, kā preci nosūtīt caur Omniva pakomātu. Atgriešanas kods ir derīgs 7 dienas. Ja kods vairs nav derīgs un nepieciešams jauns atgriešanas kods - sazinieties ar mums klienti@open24.lv  vai pa tel. +37163898865 (darba dienās no 9.00 lidz 21.00).

 

 

 Preču garantija

Visām precēm garantija ir 2 gadi. Gadījumā, ja šajā periodā rodas ražošanas defekts, mēs veicam naudas atgriešanu vai preces maiņu. 

 Kā atgriezt nekvalitatīvu preci?

Mūsu majas lapā, savā pircēja profilā aizpildiet atgriešanas veidlapu, kurā atzīmējiet vienu no atgriešanas iemesliem – „Bojāts“. Ja neesat pārliecināts par to, vai Jūsu gadījumam tiks piemērota garantija, sazinieties ar mums uz e-pastu klienti@open24.lv pievienojot preces fotogrāfiju. Ātrākai atgriežamo preču pieņemšanai noliktavā, iesakām lejupielādēt un aizpildīt papīra atgriešanas veidlapu: Lejupielādēt atgriešanas veidlapu. Pievienojiet šo veidlapu pie atgriežamās preces. Atgriešana ir bezmaksas pakalpojums. 

 

Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi klienti@open24.lv Sūdzība tiks izskatīta 14 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

  • vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
  • iesnieguma iesniegšanas datumu;
  • strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

 

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

  • Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
  • Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi: www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
  • Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu: ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV 

 Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.