Radās jautājumi?+371 (67) 660466

Preču garantija, atgriešana un apmaiņa

 

1. Preču atgriešana un apmaiņa

 

Gadījumā, ja Jums nepatika prece, Jūs to varat atgriezt pārdevējam. Taču atgriežot naudu par preci, kura Jums nav patikusi, mēs lūgsim ievērot sekojošus nosacījumus:

Atgriešanas termiņi un forma:

Preci varat atgriezt 365 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas dienas.
Atgriežot preci vajadzēs aizpildīt “open24.lv” interneta veikala atgriešanas formu.

Preces izskats

Preces netiks pieņemtas atpakaļ, ja: 

  •         Tās tika lietotas (nēsātas, valkātas un tml.);
  •         Tās tika sabojātas;
  •         Tām netika saglabātas preces lietošanas īpašības;
  •         Ir zaudējušas savu sākotnējo preces izskatu;
  •         No tām ir noņemtas oriģinālās etiķetes.

 

Svarīgi: lai atteikuma tiesības būtu spēkā, prece ir jāatgriež pilnā komplektācijā (prece, aksesuāri un iepakojums). Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes u. c.) un nelietotām. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, mums ir tiesības to nepieņemt, kā arī neatmaksāt naudas summu, kuru pircējs ir iztērējis preces iegādē. Prece ir jāatgriež oriģinālā un nesabojātā iepakojumā. Ja preces oriģinālais iepakojums ir sabojāts, pārdevējam ir tiesības no pircēja pieprasīt atmaksāt konstatētos zaudējumus.

 

Kā tiešsaistē aizpildīt preču atgriešanas veidlapu, lai atgrieztu vai samainītu preci?

Pieslēdzieties savam Pircēja profilam Open24 majas lapā.

Vai Jums vēl nav profila www.open24.lv? Reģistrējieties: Open24 sākumlapā augšpusē noklikšķiniet uz „Ieiet“ un Ŗeģistrācija“. Reģistrējieties ievadot pasūtījumā izmantoto e-pasta adresi un pieslēdzieties.

Pieslēgušies atveriet sadaļu „Mani pasūtījumi“, kurā redzēsiet iegādāto preču sarakstu. Izvēlieties pasūtījumu un preci, kuru vēlaties atgriezt un spiediet zem tās esošo taustiņu „Atgriezt preci“. Tālāk turpiniet pildīt pēc norādēm.

 

Naudas atgriešanas procedūra
Jūsu atgrieztās preces tiek nogādātas noliktavā, kur mūsu darbinieki izvērtē, vai preces ir atgrieztas ievērojot augstāk minētos nosacījumus. Ja nosacījumi netika ievēroti, nauda netiks atgriezta. Par preces piegādi un paņemšanu atpakaļ šādos gadījumos mēs vienosimies individuāli.

-  Ja nosacījumi tika ievēroti, naudu pārskaitīsim uz Jūsu bankas kontu ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no atgriešanas formas aizpildīšanas datuma.

-  Ja pildot atgriešanas veidlapu esat izvēlējies preces maiņu, pēc veidlapas aizpildīšanas noformējiet jaunu parastu pasūtījumu. Maiņas pasūtījuma summa tiks segta ar atgriežamās preces summu. Maināmā prece tiks piegādāta 5-7 darba dienu laikā, pēc Jūsu atgriežamās preces izsūtīšanas.

 

Kā atgriezt preci?

Atgriešana tiek veikta ar DPD kurjeru BEZ MAKSAS

Preci sapakojiet tā, lai netiktu sabojāta prece vai tās oriģinālais iepakojums.

Uzmanību! Pēc atgriešanas veidlapas aizpildīšanas, sistēma izveidos sūtījuma uzlīmi ar Sūtītaja un Saņēmēja datiem. To ir nepieciešams uzlimēt (vai pārrakstīt ar roku) uz atgriežamās pakas.

Precēm pakaļ 1-2 d. dienu laikā uz Jūsu norādīto adresi brauks DPD kurjers. Gadījumā, ja nesagaidāt kurjeru, lūdzu, sazinieties ar mums atkārtota izsaukuma dēļ rakstot mums uz: klienti@open24.lv vai zvanot: +37167660466

SVARĪGI: Atgriešanas tiek pieņemtas tikai pēc atgriešanas veidlapas aizpildīšanas mūsu mājas lapā. Precēm nedrīkst būt sabojātām vai nēsātām. Precei jābūt oriģinālā iepakojumā ar visām oriģinālām etiķetem. Iesakām uzmanīgi atvērt profukta iepakojumu, lai nesabojātu preci, vai tās oriģinalo iepakojumu.

 

Ātrākai atgriežamo preču pieņemšanai noliktavā, iesakam lejupielādēt un aizpildīt papīra atgriešanas veidlapu. Pievienojiet šo veidlapu pie atgriežamās preces: Lejupielādēt atgriešanas veidlapu

 

 2. Preču garantija

Visām precēm garantija ir 2 gadi.. Gadījumā, ja šajā periodā rodas ražošanas defekts, mēs veicam naudas atgriešanu vai preces maiņu. 

 Kā atgriezt nekvalitatīvu preci?

Mūsu majas lapā, savā pircēja profilā aizpildiet atgriešanas veidlapu, kurā atzīmējiet vienu no atgriešanas iemesliem – „Bojāts“. Ja neesat pārliecināts par to, vai Jūsu gadījumam tiks piemērota garantija, sazinieties ar mums uz e-pastu klienti@open24.lv pievienojot preces fotogrāfiju.
 Ātrākai atgriežamo preču pieņemšanai noliktavā, iesakām lejupielādēt un aizpildīt papīra atgriešanas veidlapu: Lejupielādēt atgriešanas veidlapu. Pievienojiet šo veidlapu pie atgriežamās preces. Atgrieziet preci izmantojot atgriešanas veidlapā noradīto veidu – DPD kurjers. Atgriešana ir bezmaksas pakalpojums: 

Atbildēsim uz Jūsu sudzību 10 kalendāro dienu laikā no tās saņemšanas uz e-pastu. 

 Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi klienti@open24.lv Sūdzība tiks izskatīta 14 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;
- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
- Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
- Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi: www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu: ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV 

Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.