




















Informācija par sīkdatnēm
Mūsu mājaslapā tiek izmantoti sīkfaili mājaslapas funkcionalitātei, mājaslapas veiktspējai, analītikai, personalizētam saturam un reklāmām. Noklikšķinot uz " ES PIEKRĪTU VISIEM SĪKDATNĒM", jūs piekrītat šādai izmantošanai un informācijas kopīgošanai ar mūsu partneriem. Jūs varat uzzināt vairāk par mūsu sīkfailu lietošanu un partneriem, kā arī mainīt savu piekrišanu sadaļā Sīkdatņu politika.
Dziedātājs un dziesmu autors Lūiss Kapaldi Lewis Capaldi prezentē līdz šim drosmīgāko HEYDUDE kampaņu.
|
HEYDUDE, pasaules mēroga brīvā laika apavu zīmols, kas pazīstams ar savu komfortu un stilu, sadarbojas ar Lielbritānijas topu virsotnes sasniegušo Lewis Capaldi, prezentējot līdz šim drosmīgāko globālo kampaņu – HEYDUDE Country. Šī kampaņa sākas līdz ar izcilu Kapaldi atgriešanos uz skatuves un atspoguļo viņa autentisko humora, sirsnības un emociju apvienojumu. Pilnībā atspoguļojot HEYDUDE skatījumu, Kapaldi iemieso dzīvesveidu, kurā komforts nozīmē daudz vairāk nekā tikai to, ko mēs valkājam – tā ir pašpārliecinātība, vienkāršība un drosme būt pašam. HEYDUDE Country – tā nav ģeogrāfiska vieta pasaules kartē, tā ir sajūta. Domāšanas veids, kas balstās pašizpausmē, autentiskumā un būšanā pašam. Šī kampaņa svin jaunu kultūras brīdi, kad tas, kā tu jūties, ir ne mazāk svarīgi par to, kā tu izskaties. |
|
HEYDUDE, pasaules mēroga brīvā laika apavu zīmols, kas pazīstams ar savu spēju apvienot individuālo stilu un komfortu katrā apavu modelī, iepazīstina ar slaveno dziedātāju un dziesmu autoru Lewis Capaldi kā jaunāko zīmola vēstnesi globālajai kampaņai HEYDUDE Country. Pēc iespaidīgas atgriešanās Glastonbury festivāla skatuvē, jaunā hita Survive idošanas un gandrīz izpārdotas koncertturnejas priekšvakarā, Capaldi – pazīstams ar savu atklātību, humora izjūtu un aktīvu attieksmi pret garīgo veselību – lieliski atspoguļo HEYDUDE globālo kustību, kas veicina pašizpausmi, komfortu un drosmi būt pašam. HEYDUDE Country kampaņa atspoguļos augošās zīmola cienītāju kopienas garu un aicinās jaunus cilvēkus piedzīvot HEYDUDE caur aizraujošiem stāstiem un reālās dzīves mirkļiem. Mērķis – veidot kopienu, saikni un iedvesmot cilvēkus būt pēc iespējas autentiskākiem. Jo HEYDUDE Country nav vieta – tā ir sajūta. Partnerība ar Capaldi sāksies ar ekskluzīvu videoklipu, kas ļaus ieskatīties mākslinieka ceļā tuvāk. No slavas spiediena līdz patieso vērtību atklāšanai – šajā filmā iemūžināti sirsnīgi mirkļi, atklātas pieredzes un Capaldi būdingas humoras. raksturīgais humors. Tās būtība – kā Capaldi atrada savu HEYDUDE Country versiju – nevis vietu, bet iekšējo stāvokli, kurā viņš jūtas iedvesmots, stiprs un patiess. |
|
HEYDUDE, pasaules mēroga brīvā laika apavu zīmols, kas pazīstams ar savu spēju apvienot individuālo stilu un komfortu katrā apavu modelī, iepazīstina ar slaveno dziedātāju un dziesmu autoru Lewis Capaldi kā jaunāko zīmola vēstnesi globālajai kampaņai HEYDUDE Country.
Pēc iespaidīgas atgriešanās Glastonbury festivāla skatuvē, jaunā hita Survive idošanas un gandrīz izpārdotas koncertturnejas priekšvakarā, Capaldi – pazīstams ar savu atklātību, humora izjūtu un aktīvu attieksmi pret garīgo veselību – lieliski atspoguļo HEYDUDE globālo kustību, kas veicina pašizpausmi, komfortu un drosmi būt pašam.
HEYDUDE Country kampaņa atspoguļos augošās zīmola cienītāju kopienas garu un aicinās jaunus cilvēkus piedzīvot HEYDUDE caur aizraujošiem stāstiem un reālās dzīves mirkļiem. Mērķis – veidot kopienu, saikni un iedvesmot cilvēkus būt pēc iespējas autentiskākiem. Jo HEYDUDE Country nav vieta – tā ir sajūta.
Partnerība ar Capaldi sāksies ar ekskluzīvu videoklipu, kas ļaus ieskatīties mākslinieka ceļā tuvāk. No slavas spiediena līdz patieso vērtību atklāšanai – šajā filmā iemūžināti sirsnīgi mirkļi, atklātas pieredzes un Capaldi būdingas humoras. raksturīgais humors. Tās būtība – kā Capaldi atrada savu HEYDUDE Country versiju – nevis vietu, bet iekšējo stāvokli, kurā viņš jūtas iedvesmots, stiprs un patiess.
„Man bija liels prieks sadarboties ar HEYDUDE, kuriem vissvarīgākais ir laba pašsajūta ar sevi. Mūzika man sniedz daudz mierinājuma. Tev ir jārada sev, cerot, ka citi tajā atradīs daļu no sevis.“
– Lewis Capaldi.
|
Michael Anthes, starptautiskais vadītājs, saka: „Lewis lieliski iemieso HEYDUDE Country garu – viņš ir autentisks, viegli pieejams un dzīvo tādu komforta dzīvesveidu, kādu mēs svinam. Šī kampaņa ir vairāk nekā tikai apavi – tā ir par pašpārliecinātību, pašizpausmi un sava unikālā pasaules redzējuma radīšanu. Lūiss ne tikai valkā HEYDUDE – viņš ir HEYDUDE Country. Mēs ar nepacietību gaidām iespēju dalīties ar šo enerģiju ar visu pasauli.“ Globālās HEYDUDE Country kampaņas sākums balstās uz ievērojamu HEYDUDE izaugsmi ASV, kur zīmols kļuvis īpaši populārs Z paaudzes vidū. Partnerība ar Capaldi ir nozīmīgs solis paplašināšanās virzienā ārpus ASV – Eiropā un īpaši Apvienotajā Karalistē. Oficiālā kampaņas prezentācija notiks Capaldi dzimtajā pilsētā – Glāzgovā. |
|
Kampaņa izplatīsies visā Eiropā caur negaidītiem, zīmola iedvesmotiem eksperimentāliem mirkļiem un pop-up aktivitātēm, aicinot cilvēkus atklāt savu unikālo HEYDUDE Country versiju caur radošu pieredzi, personīgām kaislībām un nozīmīgiem savienojumiem. HEYDUDE strauji aug un kļūst par apavu izvēli gan ikdienišķiem brīžiem, ceļojumiem, mūzikas festivāliem, gan brīvā laika pavadīšanai. Stilīgi un funkcionāli – tādi ir Wally Stretch Sox modeļi, kurus videoklipos valkā pats Kapaldi. Šie apavi pieder ikoniskajai Wally un Wendy līnijai, kas ir pazīstama ar savu komfortu, vieglumu un spēju dabiski iekļauties radošā ikdienas dzīvē. |
|
Kampaņa izplatīsies visā Eiropā caur negaidītiem, zīmola iedvesmotiem eksperimentāliem mirkļiem un pop-up aktivitātēm, aicinot cilvēkus atklāt savu unikālo HEYDUDE Country versiju caur radošu pieredzi, personīgām kaislībām un nozīmīgiem savienojumiem.
HEYDUDE strauji aug un kļūst par apavu izvēli gan ikdienišķiem brīžiem, ceļojumiem, mūzikas festivāliem, gan brīvā laika pavadīšanai. Stilīgi un funkcionāli – tādi ir Wally Stretch Sox modeļi, kurus videoklipos valkā pats Kapaldi. Šie apavi pieder ikoniskajai Wally un Wendy līnijai, kas ir pazīstama ar savu komfortu, vieglumu un spēju dabiski iekļauties radošā ikdienas dzīvē.
