Radās jautājumi?+371 (67) 660466

Droša iepirkšanās karantīnas periodā

Informējam, ka pēc Valdības pasludināšanas par karantīnu, interneta veikals Open24 Latvijā turpinās darboties kā parasti.

Aicinām iepazīties ar rekomendācijām, šobrīd visbiežāk uzdotajiem jautājumiem un to atbildēm.

 

Ieteikumi pērkot internetā:

Lai samazinātu vīrusa izplatīšanas risku, rekomendējam iepirkties internetā un maksājumus veikt uzreiz, pasūtījuma veikšanas brīdī. Iesakām izvēlēties Omniva pakomātus, kā pasūtījumu piegādes veidu. Ja izvēlēsieties apmaksātā pasūtījuma piegādi ar DPD kurjeru  uz mājām, Jums būs iespēja to novirzīt uz kādu no DPD Pick Up termināļiem.

 

Vai interneta veikals Open24 piegādās preces uz mājām un pakomātiem?

Iepriekš apmaksāto pasūtījumu piegādes kārtība uz mājām vai pakomātiem nemainās.

Pasūtījumu apmaksa DPD kurjera piegādes brīdī iespējama tikai ar bankas kartēm.

 

Termini:

  • Omniva: pašlaik 97 proc. pakomātu sūtījumu sasniedz saņēmējus pirmo 2-3 darbadienu laikā pēc nosūtīšanas. Pēc 18. maija visus sūtījumus piegādāsim 1-2 darba dienās pēc nosūtīšanas, kā tas bija ierasts pirms karantīnas.
  • DPD: 95% sūtījumu tiek piegādāti laicīgi – 1-2 d. dienās.

 

DPD Pick UP punktu darba laiks no 16. marta

Saskaņā ar Republikas valdības noteiktajām rekomendācijām koronavīrusa savaldīšanai, DPD Pick Up punkti ir slēgti līdz 11.05. Pasūtījumu formēšanas brīdī, lūdzam, izvēlēties kādu citu piegādes veidu.

Interneta veikalā iegādāto preču atgriešana:

Saskaņā ar Republikas valdības noteiktajām rekomendācijām koronavīrusa savaldīšanai, preču atgriešanas karantīnas periodā (līdz 11.05) rekomendējam veikt tikai nepieciešamības gadījumā. Atgādinām, ka atgriežamās preces pieņemam 365 dienu laikā pēc to iegādes.

  

Ja Jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums zvanot uz mūsu klientu apkalpošanas nodaļu +371 (67) 660466  (I-V 9:00-18.00) vai rakstot uz e-pastu: klienti@open24.lv