KLIENTU DIENAS PIEDĀVĀJUMS!
Visām precēm papildu 20% atlaide ar kodu: CLIENT_DAY
PĒRC TAGAD
Radās jautājumi?+37163898865

Columbia

filtri

  • Krāsa
  • Cena
KĀRTOT PĒC filtri

KĀRTOT PĒC



Columbia vēsture

Dibināta Portlendā, Oregonā, Columbia Sportswear Company ražojusi apavus vairāk kā 70 gadus, lai ziemeļrietumnieki pie Klusā okeāna varētu izbaudīt dabu. Vairāk kā 40 gadus vadības groži bijuši mūsu Vadītājas - Gertas Boilas rokās (Gert Boyle). Viņas stingrais raksturs ir izveidojis Columbia par globālu sporta apavu kompāniju - joprojām balstītu Portlendā, joprojām taisot praktiskus apģērbus un apavus, lai jums būtu SILTI, SAUSI, VĒSI un jūs būtu PASARGĀTS jebkādos apstākļos. Mūsu unikālais ziemeļrietumu Klusā okeāna mantojums un Boilu ģimenes godbijības trūkums mūs atšķir no konkurentiem.

Mēs esam globāls ģimenes bizness. Vadītājas Gertas Boilas vecāki - vācieši, kas aizbēga no nacistiskās Vācijas 1938. gadā - ierodoties Portlendā, iegādājās nelielu cepuru ražotni un nodēvēja to par Colubia Hat Company, iedvesmojoties no upes, kas iespaidoja viņu jaunās mājas. Šis necilais sākums ģimenei bija ļoti nozīmīgs, baudot jauniegūto brīvību un svaigo sākumu. Viņas vīrs vēlāk pārņēma biznesu, un pēc viņa nāves Gerta vadīja kompāniju, dienas laikā no mājsaimnieces kļūstot par vadītāju. Šodien viņas dēls Tims Boils jau ilgu laiku ir uzņēmuma prezidents un izpilddirektors. Ģimene - gluži kā mūsu bizness - ir piedzīvojusi gan labus, gan sliktus laikus, bet kopīga dabas baudīšana vienmēr ir bijusi veiksmes sastāvdaļa.

Columbia veido īsti cilvēki, kurus brīvais laiks pie dabas priecē tikpat ļoti kā jūs. Un, kamēr mūsu produkti pasaulē ir pieejami, esam balstīti Klusā okeāna ziemeļrietumos, kur majestātiski meži ieskauj vulkānus un to malā ir rievots krasts. Šeit mēs ejam pārgājienos, braucam, makšķerējam, medījam, kāpjam, paliekam pa nakti teltīs, skrienam un vienkārši izbaudām svaigu gaisu draugu lokā. Pievienojieties mums!

Camolumbia front

 

Produkti

Mums ir visaptveroša dzīves cikla pieeja mūsu produktu vides, ētisko un ķīmisko iespaidu mērīšanai, vadībai un uzlabošanai. Lai to darītu, mēs izmantojam Higg Index.Higg Index ir industrijas standarta mērījumu rīks, ko vada Sustainable Apparel Coalition. Sekojošās sadaļas sniedz pārskatu par mūsu veikumu, balstoties uz ietekmes zonām, ko nosaka Higg Index.

 

Kvalitātes un izturības dizains

Mēs cenšamies radīt inovatīvus un funkcionālus produktus tiem klientiem, kas piedalās dažādās aktivitātēs dabā, ļaujot viņiem nodoties saviem hobijiem ilgāk un ar lielāku komfortu, sniedzot siltumu vai vēsumu, sausumu un aizsardzību. Tam būtisks aspekts ir kvalitāte un ilgtspējība, un mums ir stingri materiālu un produktu kvalitātes pārbaudes standarti, lai nodrošinātu, ka mūsu produkti ir izturīgi. Tas palīdz paildzināt apģērbu lietošanas ilgumu.

Apģērbu lietošanas ilguma pagarināšana un tā turēšana apritē saglabā dabas resursus un ļauj klientiem produktus izmantot pilnībā. Columbia lepojas ar produktu augsto kvalitāti, un visiem saviem produktiem mēs piedāvājam ierobežoto garantiju.

 

Dažādība dizainā

Mūsu dizaina komandai ir viens galvenais mērķis: “Veidot izturīgu un leģendāru produktu.” Mēs cenšamies radīt produktus, kam ir augsta kvalitāte, dažādība, un tie būs valkājami vairākas sezonas. Funkcionalitāte un klasisks dizains nodrošina, ka, valkājot mūsu produktus,  klients var justies pārliecināti arī dažādos apstākļos un sociālās vidēs. Šī daudzpusība nozīmē, ka vienu apģērbu var valkāt vēl un vēl - samazinot kopējo patēriņu.

 

 

Vēlamie materiāli

Ņemot vērā produktu iespaidu, izmantotie materiāli ir vissvarīgākais faktors. Mūsu produktu nospiedumi lielākoties atkarīgi no izmantotajiem audumiem un šķiedrām. Tā ir arī sarežģītākā produktu dzīves cikla daļa deļ daudzajiem iesaistītajiem piegādātājiem, lai šos materiālus izstrādātu un apstrādātu. Mēs esam apņēmušies izmantot materiālus, kas veidoti atbildīgi pret cilvēkiem, vidi un ētiku.

  •          Pārstrādāts poliesteris: Gandrīz 80% Columbia produktu veidošanā izmantoto materiālu ir uz poliestera bāzes. Neapstrādātu materiālu iegūšana poliesterim prasa daudz enerģijas un eļļas. Pārstrādāta poliestera izmantošana palīdz samazināt enerģiju, kas nepieciešama eļļas ieguvei, un samazina slogu dabai, jo neiekļauj atkritumos plastmasu. Kopš 2014. gada Columbia iegādājusies vairāk kā 10 miljonus jardu poliestera ar pārstrādātu saturu.
  •          Izolēšanas materiāli: Mēs ticam, ka ir svarīgi, ka mūsu izmantotā dabīgo dūnu izolācija veidota humānos un ētiskos apstākļos. 2016. Gada rudenim Columbia ir apņēmusies izmantot 100% sertificētu dabīgas dūnas, balstoties uz Textile Exchange’s TE Responsible Down standartu. Tas nodrošinās, ka mūsu produktos izmantotās dabīgās dūnas ņemtas no labi aprūpētām zosīm, pīlēm vai citiem ūdensputniem, un materiālu izcelsmei piegādes ķēdē var izsekot.
  •          Āda: Aptuveni 95% Columbia izmantotās ādas nāk no apstrādes rūpnīcām, kas ir Leather Working Groupbiedres. Leather Working Group ir ieinteresēto pušu grupa, kas izstrādā un uztur protokolu, lai novērtētu ādas apstrādātāju atbilstību un vides ietekmi, un veicinātu ilgtspējīgu un piemērotu biznesa praksi ādas industrijā.

 

Ķimikālijas

Mēs cenšamies radīt produktus, kas ir droši visiem, kas ar tiem saskaras - darbiniekiem, kas tos veido, patērētājus, kuri tos izmanto, kā arī vidi. Mums ir Aizliegto vielu saraksts (Restricted Substances List - RSL), kas balstīts uz starptautiskiem standartiem un likumiem, un atbilstoša testēšanas programma, kas nodrošina, ka mūsu produkti atbilst šiem standartiem. Mēs piedāvājam plašas apmācības mūsu RSL un testēšanas standartus starptautiskajā produktu radīšanā, izveidojot komandas, lai nodrošinātu augstu zināšanu līmeni par RSL prasībām.

 

PFC

Perfluorēti savienojumi (PFC) tikuši izmantoti izturīgas ūdensnecaurlaidības (DWR) apstrādē mūsu augstas veiktspējas produktiem, lai tie būtu noturīgi pret eļļu, traipiem un ūdeni. Tomēr PFC, it īpaši garo ķēžu PFC dabā ir bioakumulatīvi un vidē ir pastāvīgi. Garo ķēžu PFC esam aizstājuši ar īso ķēžu PFC, kas ir mazāk pastāvīgi, līdz ar to mazāk kaitē dabai. Mēs turpinām meklēt fluoru nesaturošas alternatīvas ūdensnecaurlaidīgiem produktiem, kas būtu elpojoši, un atbilstu patērētāju gaidītajam rezultātam.